Thursday, May 3, 2012

Java 5: Kompletimi I Mesazheve ne Biznes


-----------------------------------------------------
Veshtrim I Hollesishem:

Çdo mesazh biznesi përpiqet të krijoj një përshtypje të veçantë në mendjen e publikut; po  nëse përshtypja që ju dëshironi të krijoni është ndjenja e të ngarit një nga makinat më luksoze në botë, e kompletuar me një nga motorët më të fuqishem në botë?
Thjesht duke thënë fjalët  "fuqi" dhe "luks" nuk ka të ngjarë të jenë shumë bindëse në botën e sotme të ngopur me rreklama.
Firma Gjermane AMG njihet mes guruve të automobilave për motorët e saj me performance të lartë, të cilat janë në dispozicion të modele të veçanta Mercedes-Benz. Për të promovuar modelet e reja, specialistët e komunikimit të marketingut në partneritetin Mercedes-AMG dinin që kishin nevojë për për të shkuar përtej fjalëve dhe fotove të thjeshta që të përdorin çdo media dhe teknikë të mundëshme të projektimit për të arritur audiencën e tyre. "Qëllimi ynë ishte të krijonim përvoja mbreslënëse të cilat krijonin një lidhje emocionale mes markës Mercedes- AMG dhe entuziastëve ", tha Scott
Predikues, zëvendës president i agjencisë së reklamave interactive të Mercedes-AMG, Avenue A|Razorfish.  Rezultati ishte një ëebsite inovative multimediale që fitoi çmimin Ëebby nga Akademia Ndërkombëtare e Arteve Numerike dhe Shkencave, konsideruar nga shumë njerëz të jetë ekuivalenti i një Oskar apo Emmy në media në internet.
Kur vizitorët "fillojne" motorin virtuale për të nisur një Turne virtual të fabrikës AMG në Affalterbach, Gjermani, ekrani I tyre dridhet pak për të sugjeruar ndjesine fizike të ndezjes së motorit të fuqishëm AMG, zhurma e motorreve mund te degjohet me kualitet te lart nepermjet autoparlanteve te kompiuterit. Vizitorët "ngasin makinen" në fabrikë nëpërmjet videos online, pastaj hyjnë në ndërtesa të ndryshme për të mësuar më shumë rreth produkteve Mercedes- AMG.
Mesazhi i luksit të fuqishëm jepet në mënyra të komunikimit që biznesi vetëm mund t’i ëndërronte disa vjet më parë, por me vëmendje të vazhdueshem për cilësinë. Në çdo aspek aspect, zgjedhja e fjalëve, ngjyrat, fotografitë, audio, video, dhe karakteristikat interaktive- ëebsit-i pasqyron konceptin e "produktit me pershtatje", të makinave  që ajo përfaqëson.
--------------------------------------------
Etapat e kompletimit te mesazhit jane:
Pyetje: [ Dikuto vleren e rishikimit te kujdesshem dhe listo etapat kryesore te kompletimit ten je mesazhi biznesi?]
1.       Rishikimi I mesazhit:
Ne qofte se keni kohe, lereni draftin pa prekur per disa dite perpara se te filloni procesin e rishikimit.
1.1   Permbajtja, Organizimi, Stili dhe Toni
Fillimi dhe mbarimi I nje mesazhi kane ndikimin me te madh tek audience, keshtu qe shpenzoni me teper kohe ne to.
1.2   Lexueshmeria e mesazhit: Ide Kryesore, Konkluzione dhe Rekomandime
Pyetje: [Listo kater teknika shkrimi qe mund te perdorni per te permiresuar lexueshmerine e mesazhit tuaj]
-          Fjali me gjatesi te ndryshme: Per te mbajtur lexuesin te interesuar, perdor nje varietet fjalish te gjata, mesatare dhe te shkurtra.
-          Paragrafet e shkurter: Me te lehte per tu lexuar.
-          Listimet me pika: Vegel efektive per theksimin dhe lehtesimin e materialit.
-          Titujt dhe nentitujt:  Tituj informues dhe Pershkrues, informuesit jane me te vlefshem

1.3   Editimi per Qartesi
Pyetje: [Pershkruaj hapat qe mund te ndermerrni per permiresimin e qartesise se shkrimit tuaj?]
Ceshtjet per rishikim:
Jo-efektive
Efektive
Ndaj fjalite e gjata:
Revista do te publikohet ne 1 Janar, dhe une do bej mire t’I permbahem afatit te fundit ne qofte se dua qe artikulli im te publikohet.
Revista do te publikohet ne 1 Janar. Bej mire t’I permbahem afatit te fundit ne qofte se dua qe artikulli te perfshihet.
Rishkruaj fjalite gjykuese
Une besoj qe dosja e punes se Z. Hoxha duket te tregoj qe aim und te jete ne gjendje ta perballoj pozicionin.
Dosja e punes se Z. Hoxha tregon qe ai eshte ne gjendje te perballoje pozicionin.
Zevendeso foljet e fshehura



Manaxheri ndermori implementimin e rregullave.
Verifikimi I mallit kryhet cdo jave.

Te arrish nje konkluzion per
Te besh nje zbulim te
T’I japesh konsiderate
Manaxheri implementoi rregullat.
Malli verifikohet per-jave.

Konkludo
Zbulo
Konsidero
Qarteso strukturen e fjalise
Nje ulje e perqindjes se tregut prej 10%, e cila rezultoj nga problemet e  cilesise dhe nje fushate shitjesh agresive nga Pepsi, zoteruesi I tregut ne Veri-Jug, ishte problemi me I madh ne 2007.
Nje problem I madh ne 2007 ishte humbja 10% e pjeses se tregut, e cila rezultoj nga probleme cilesie dhe nje fushate aggressive shitjesh nga Pepsi, zoterues I tregut ne Veri-Jug
Qarteso referimet e pakendeshme
Zyra ligjore dhe Zyra  kontabiliste shperndane funizime kompiuterige per sekretaret ligjor dhe kontabilistet fillestare.
Zyra ligjore shperdan funizime kompiuterike per sekretaret ligjor; Zyra kontabiliste shperndan per kontabilistet fillestar.
Elemino entuziazmin e tepruar
Ne jemi jashte mase te kenaqur tju ofrojme juve nje pozicion si pjese e stafit tone vecanerisht te afte dhe te mire edukuar. Puna ofron sfida te jashtezakonshme dhe nje page shume te madhe.
Jemi te kenaqur t;ju ofrojme nje pozicion si pjese e stafit tone te afte dhe te mire edukuar. Puna ofron sfida dhe nje page terheqese.

1.4   Editimi per koncizitet
Pyetje: [Diskuto pse eshte e rendesishme ta besh mesazhin me konciz dhe jep kater keshilla se si ta besh?]
-          Elemino fjalet dhe frazat e panevojshme
Perpara fillimit te
Perpara
Ne te ardhmen e afert
Se shpejti
Ne kete pike ne kohe
Tani
Per shkak te faktit se
Sepse
Deri ne nje kohe qe
Kur
Duke ju referuar
per


Makinat qe do te shiten pas Janarit
Makinat e shitura pas Janarit

-          Shkurto fjalet dhe frazat e gjata
Gjate viti para-ardhes,…
Vitin e kaluar,
Veprimi u parashikua nga supozimi se
Veprimi u bazua

-          Elemino frazat e teperta me te njejtin kuptim
2.       Prodhimi I mesazhit: Mbahen parasysh elementet e shkrimit efektiv dhe formatimit te pershtatshem
-          Grafiket dhe Faqosja
-          Dizenjimi dhe lexueshmeria
Pyetje: [Shpjego se si element te dizanjit percaktojne efektivitetin e dokumentit tuaj?]
3.       Kontrolli per gabime: Rishikohen gabimet formatuese, gramatikore dhe formuluese

4.       Shperndarja e mesazhit
Pyejte: [Diskuto ceshtjet me te rendesishme per te pasur parasysh kur shperndani mesazhin tuaj]

No comments:

Post a Comment